14.10 – 14.30
Klienditeenindus aastal 2030: tehnoloogilise ja inimliku suhtluse optimaalse tasakaalu leidmine
Mailiis Ploomann, Elisa Eesti erakliendiüksuse juht
Järgmiste aastate jooksul kasvab erinevate tehnoloogiliste lahenduste arv meie ümber kordades, igaüks eesmärgiga muuta mõni tegevus lihtsamaks – ent praktikas lisades meie kõigi ellu omajagu keerukust. Samal ajal muutub tööturg, kasvavad palgaootused ning ootused töö sisule. Töökäsi kes sooviksid teha rutiinseid ning üksluiseid tegevusi meie aina enam digitaliseerivas maailmas jääb aina vähemaks. Inimteenindusest on saamas luksuskaup, samas ka luksuskaupa tuleb osata tootestada!
Milliseid otsuseid oma äritegevuses juba täna vaja teha, et kogu selle kakofooniaga edukalt hakkama saada?