THE NEXT BIG THING
Äri, tarbijad ja turundus aastal 2030
23. – 24. märts – Kultuurikatel


Seekordsel Passwordil räägime trendidest ja muutustest turundajatele olulistes valdkondades. Kuidas need trendid mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust?
Milleks peavad turundajad valmis olema?
Läheneme suurele teemale valdkondade kaupa ja toome iga teema juures selgelt välja selle, kuidas see trend tarbijakäitumist mõjutab ja kuidas turundajad seda oma töös ära kasutada saavad.

Me ei plaani rääkida Marsi koloniseerimisest - tegu on “jalad maas” lähenemisega tulevikutrendidele. Igas ettekandes toome konkreetselt välja selle, milline on selle mõju turundusele ja tootearendusele ja millele juba homme on vaja tähelepanu pöörata.

Password toimub Kultuurikatlas kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad.

Passwordil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.

Passwordi konverentsi soodushind kuni 11. märtsini on 549 eurot (km-ga 658,80 eurot). Passwordi täishind on 649 eurot (km-ga 778,80 eurot).Korraga rohkem kui kolme osaleja registreerimisel ühest maksjaettevõttest kehtib allahindlus 5%.

Turunduskonverents Password toimub hübriidüritusena.
Osaleda on võimalik nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka veebiülekandena Elisa Stage vahendusel.

osta pilet
Miks osaleda Passwordil?
Kontaktid
Juba üle 20 aasta on Password koht, kus kohtuvad Eesti turunduse tipud - nii esinejatena kui osalejatena. Ole kohal ja loo uusi kontakte, kohtu vanade tuttavatega!
Inspiratsioon
Iga turundaja vajab oma töös ideid ja inspiratsiooni. Kaks päeva Passwordil täidavad sind uute ideedega ja aitavad näha suuremat pilti kui sa oma igapäevatöös tavaliselt näed.
Trendid
Seekord räägime tuleviku turundust kujundavatest trendidest - äris, tehnoloogias, kultuuris, elustiilis jm. Ole kohal ja saad teada, mis sind sinu töös lähemate aastate jooksul ees ootab.
Esinejad
Diederik Martens
Chapman Bright (Holland)
Elin Hauge
AI ekspert (Norra)
Micael Dahlen
Stockholm School of Economics (Rootsi)
Perttu Pölönen
futurist (Soome)
Taavi Kotka
IT visionäär
Lucija Lepsina
Cannes Young Lions Grand Prix võitja 2021 (Sloveenia)
Urmas Klaas, Tartu linnapea
Mihhail Kõlvart
Tallinna linnapea
prof. Rainer Kattel
TalTech ja University College Londoni innovatsiooni ja avaliku halduse professor
Kristjan Kaunissaare
MKM Rail Baltica Eesti koordinaator
Jaanus Beilmann
Piletilevi Group juhatuse liige
Tiit Pruuli
Go Groupi üks omanikke, Eesti Turismifirmade Liidu president
Mihkel Tammo
EASi ettevõtluse ja innovatsiooni keskuse direktor
Rezete Karu
Kuldmuna 2021 Pesamuna võitja
Margit Pulk
Philip Morris Eesti välissuhete juht
Mailiis Ploomann
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht
Matis Metsala
adform
Greta Pudan
Httpooli strateegiliste partnersuhete ja idufirmade juht
Amit Vaghasiya
TikToki kliendisuhete juht
Viljar Arakas
Eften Capitali tegevjuht
Christian Godske
 GodskeMediaConsulting (Denmark)
Märt Jõesaar
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht
Daria Nemchonok
Salesforce Marketing Cloud arhitekt, CEO
Šimo Brtan
Salesforce äriarendusdirektor
Mirjam Endla
Atria Eesti turundusjuht
Priit Kallas
Dreamgrow asutaja
Ann Hiiemaa
Meta Advisory äriarendusjuht
Liisa Kivirähk
Optimist Creative'i loovjuht
Andrus Kiisküla
Tallink Grupi digiturunduse juht
Tiia Nõmm
Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht
Annely Adermann
TV3 turundus- ja kommunikatsioonijuht
Gerly Kedelauk
Synlabi Põhja- ja Ida-Euroopa turundusprojektide koordinaator
Karl Multer
Kerttu Talvik
Httpool Eesti juht
Katri Sillaste
TV3 reklaamidirektor
Priit Jõgi
Äripäeva reklaamidirektor
Heidi Hanso
saatejuht/toimetaja
Mihkel Raud
Hando Sinisalu
23. märts
1. päev
09.00 – 09.45
09.00 – 09.45
Registreerimine ja hommikukohv
09.45 – 10.00
09.45 – 10.00
Moderaatori avasõnad ja üllatusesineja
Mihkel Raud
Hando Sinisalu
10.00 – 10.45
10.00 – 10.45
Turundus ja tarbijad aastal 2030
Micael Dahlen, Stockholm School of Economics (Rootsi)
Micael Dahlen on Stockholm School of Economicsi turundusstrateegia professor. The Journal of Business Research valis ta Septembris 2021 oma valdkonnas maailma TOP 3 teadlase hulka ja ta on nomineeritud Business Professor of the Year Award The Economist’s Intelligence Uniti poolt. Professor Dahlen on kirjutanud raamatuid marketingist, õnnest, sarimõrvaritest ja seksist.

Vaata Micaeli esinemist Rootsis: Performance lecture: "About Happiness"
10.45 – 11.15
10.45 – 11.15
Mida peab turundaja teadma NFT-dest?
Taavi Kotka, IT visionäär
11.15 – 11.55
11.15 – 11.55
Tehnoloogia ja turundus aastal 2030
Perttu Pölönen, futurist (Soome)
Perttu Pölönen on futurist, leiutaja ja kirjanik. Ta on Euroopa Liidu suurima noorte teadlaste konkursi võitja ja saanud ka tunnustatud USA ajakirja EU’s biggest science competition for youth poolt. 2018 MIT Tech Review valis ta 35 Innovators Under 35 in Europe hulka.


Vaata Perttu esinemist: What can I get from you that I cannot get from Google? | Perttu Pölönen | TEDxEBSHelsinki
11.55 – 12.00
11.55 – 12.00
Aasta Turundustiim 2021 võitja väljakuulutamine
12.00 – 13.00
12.00 – 13.00
Lõunapaus
13.00 – 13.30
13.00 – 13.30
Eesti rahvastik aastal 2030: demograafilised trendid
prof. Rainer Kattel,  TalTech ja University College Londoni innovatsiooni ja avaliku halduse professor
Milline on Eesti rahvastik aastal 2100? Aastal 2030? Kas tulevikus pensionäride ja üksielavate inimeste hulk suureneb ja laste arv väheneb? Kui suurt sisserännet me vajame?

Kuula Raineri intervjuud Äripäeva raadio hommikuprogrammis: Rainer Kattel: näen rohepöördes suurt ärivõimalust
13.00 – 14.00
13.00 – 14.00
PARALLEELSESSIOON: Kuidas väikese ja keskmise suurusega ettevõtted Meta (end. Facebook) reklaamilahendusi kasutades maailma vallutada saavad?

Greta Pudan, Httpooli strateegiliste partnersuhete ja idufirmade juht
13.30 – 14.00
13.30 – 14.00
Kinnisvara aastal 2030 - kus eestlane elab ja töötab?
Viljar Arakas, Eften Capitali tegevjuht
Kas järjest suurenevad energia- ja transpordikulud sunnivad eestlasi linnalähedastest majadest loobuma ja väikeste kommunaalkuludega korteritesse kolima? Kus hakkavad elama noored, kes enam endale kodu ostmist lubada ei saa?
Kuivõrd kodus töötamine vähendab vajadust kontoripinna järele? Mida turundajad kinnisvara- trendidest järeldama peaksid?
14.00 – 14.30
14.00 – 14.30
Ärivõimalused Tartus ja Tallinnas aastal 2030
Urmas Klaas, Tartu linnapea
Mihhail Kõlvart, Tallinna linnapea
Tartu on regiooni vanim linn, mis saab aastal 2030 tuhande aastaseks. Aastal 2032 saab Tartu Ülikool 400- aastaseks. Veel enne seda, aastal 2024, kannab Tartu Euroopa kultuuripealinna tiitlit. Milliseid uusi ärivõimalusi on Tartul plaanis nende tähtpäevadega seoses luua?

Tallinn tõmbab ligi kümneid tuhandeid IT-talente ja saab olema kiirraudtee kaudu ühendatud nii Helsingi kui Berliiniga. Tallinna palgatase ületab peagi Helsingi oma. Millised on rahvisvahelise äri võimalused Tallinnas aastal 2030?
14.00 – 14.45
14.00 – 14.45
PARALLEELSESSIOON: Kuidas viia personaalne sõnum 1000 kliendini sekundiga

Märt Jõesaar, Salesforce Baltikumi äriarendusjuht
Daria Nemchonok, Salesforce Marketing Cloud arhitekt, CEO
Šimo Brtan, Salesforce äriarendusdirektor
Maailma suurima kliendihaldusplatvormi Salesforce esindajad LeverUPist räägivad kuidas seda teevad Fortune 500 ettevõtted ning kuidas saad sinagi seda teha.
14.30 – 15.00
14.30 – 15.00
Kohvipaus
15.00 – 16.30
15.00 – 16.30
Aasta Turundustegu 2021 finalistide esitlused
Kuula Aasta Turundustegu 2021 zürii esimehe ja Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix võitja Atria Eesti turundusdirektori Mirjam Endla intervjuud Äripäeva raadios: Atria turundusjuht: jälgime veganlust ja liha mittesöömise trendi hoolega

FINALISTID:
Alexela nutihaagised
Eesti Energia Enefit Green IPO
Nasdaq Tallinna börs turundustegevused
Luminori kodulaenukampaania "Sinu kodu, Sinu reeglid"
Prisma värbamise imagokampaania


Avaliku sektori GRAND PRIX
Eesti Seksuaaltervise Liit "14 pole okei" kampaania

Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2021 žüriiga:
Mirjam Endla - Atria Eesti turundusjuht
Priit Kallas - Dreamgrow asutaja
Ann Hiiemaa - Meta Advisory äriarendusjuht
Liisa Kivirähk - Optimist Creative’i loovjuht
Andrus Kiisküla - Tallink Grupi digiturunduse juht
Tiia Nõmm - Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht
Annely Adermann - TV3 turundus- ja kommunikatsioonijuht
Gerly Kedelauk - Synlabi Põhja- ja Ida-Euroopa turundusprojektide koordinaator

Aasta Turundustegu 2021 võitjad selguvad õhtusel üritusel
15.00 – 16.00
15.00 – 16.00
PARALLEELSESSIOON: Programmatic reklaam
Matis Metsala, Adform
Programmaticuks nimetatakse on automatiseeritud (digi)meedia ostmist. Programmaticu osakaal on kogu digireklaami mahust kogu maailmas on üle 70%. Matis Metsala sõnul ei ole Eesti reklaamijate ja agentuuride teadlikkus programmaticust eriti suur ja selle sessiooni eesmärk ongi turundajaid programmaticu teemal harida.
19.00 - 23.00
19.00 - 23.00
Turundajate pokkeriturniir
Olympic Park Casino Hilton Tallinn Park hotellis
Võtame aja maha pokkerilaua taga. Saame pikemalt juttu ajada ja uusi kontakte luua. Seda koos mõnusa muusika, söögi, joogi ja loomulikult väärikate auhindadega.

Õhtul kuulutatakse välja Aasta Turundustegu Grand Prix võitjad.
Aasta Meediategu võitjad jäävad välja kuulutamata!

Aasta Meediategu žürii:
Kerttu Talvik, Httpool Eesti juht
Priit Jõgi, Äripäeva reklaamidirektor
Katri Sillaste, TV3 reklaamidirektor
Karl Multer

24. märts
2. päev
09.00 – 10.00
09.00 – 10.00
Registreerimine ja hommikukohv
10.00 – 10.45
10.00 – 10.45
Tehisintellekti mõju ärile ja turundusele
Elin Hauge, AI ekspert (Norra)
Elin Hauge on Norra futurist ja AI ekspert, kes oskab keerulisi asju lihtsalt ja humoorikalt selgitada. Ta on hariduselt biofüüsik, kes tegeleb ettevõtlusega ja nõustab paljusid suurfirmasid AI kasutuselevõtu teemadel.
10.45 – 11.30
10.45 – 11.30
Kuidas edukalt turundust automatiseerida?
Diederik Martens, Chapman Bright (Holland)
Diederik võtab selles ettekandes kokku oma 10- aastase teekonna turundusautomaatika maailmas ja kirjeldab parimaid praktikaid, metoodikaid, läbikukkumisi ja karisid
Diederik Martens on Hollandi üks tuntumaid digiturundajaid ja raamatu “Marketing Automation Untangled" autor. Tema klientideks on sellised tuntud ettevõtted nagu DHL Express, Deloitte, Rockwool, Trend Micro, Essent, Staples, jpt
11.30 – 12.00
11.30 – 12.00
Tehnoloogia ja loovus: kuidas genereerida värskeid turundusideid
Lucija Lepsina, Cannes Young Lions Grand Prix võitja 2021 (Sloveenia)
Rezete Karu, Kuldmuna 2021 Pesamuna võitja
Anname sõna uuele põlvkonna reklaamitegijatele. Kuidas kõnetada noori tarbijaid? Kui suur mõju on mõjuisikutel? Loovus vs AI.
12.00 - 12.30
12.00 - 12.30
Televisioon aastal 2030
Christian Godske, GodskeMediaConsulting (Taani)
12.30 – 13.30
12.30 – 13.30
Lõunapaus
13.30 – 13.35
13.30 – 13.35
Loosimised
13.35 – 13.50
13.35 – 13.50
Eesti aastal 2030: kuidas Rail Baltic muudab Eesti elu ja mida turundajad peaksid oma töös arvestama
Kristjan Kaunissaare, MKM Rail Baltica Eesti koordinaator
Heidi Hanso, saatejuht/toimetaja
Raplas ja Pärnus hakkavad olema rahvusvahelised raudtejaamad. Pärnust jõuab kolmveerand tunniga nii Riiga kui Tallinnasse tööle. Tallinna uus reisiterminal on üks suurimaid Põhja- Euroopas. See kõik juhtub juba lähema aastakümne jooksul ja loob ettevõtjatele ja turundajatele uusi võimalusi.

Kuula Rail Baltic Estonia juhi Tõnu Grünbergi intervjuud Äripäeva raadios: Pärast Rail Balticut on Pärnu uus Tartu?
13.30 - 14.30
13.30 - 14.30
PARALLEELSESSIOON: Turundusautomaatika
Diederik Martens, Chapman Bright (Holland)
Diederik laiendab selles sessioonis oma pealava ettekande teemat, toob arvukalt näiteid turundusautomaatika kasutamisest ja vastab kuulajate küsimustele.
13.50 – 14.10
13.50 – 14.10
Sigarettide ajastu lõpp. Kas 2030 võiks olla suitsuvaba?
Margit Pulk, Philip Morris Eesti välissuhete juht
14.10 – 14.30
14.10 – 14.30
Klienditeenindus aastal 2030: tehnoloogilise ja inimliku suhtluse optimaalse tasakaalu leidmine
Mailiis Ploomann, Elisa Eesti erakliendiüksuse juht
Järgmiste aastate jooksul kasvab erinevate tehnoloogiliste lahenduste arv meie ümber kordades, igaüks eesmärgiga muuta mõni tegevus lihtsamaks – ent praktikas lisades meie kõigi ellu omajagu keerukust. Samal ajal muutub tööturg, kasvavad palgaootused ning ootused töö sisule. Töökäsi kes sooviksid teha rutiinseid ning üksluiseid tegevusi meie aina enam digitaliseerivas maailmas jääb aina vähemaks. Inimteenindusest on saamas luksuskaup, samas ka luksuskaupa tuleb osata tootestada!
Milliseid otsuseid oma äritegevuses juba täna vaja teha, et kogu selle kakofooniaga edukalt hakkama saada?
14.30 - 14.50
14.30 - 14.50
Turism aastal 2030. Kuidas see mõjutab turundust?
Tiit Pruuli, Go Groupi üks omanikke, Eesti Turismifirmade Liidu president
14.30 - 15.30 
14.30 - 15.30 
PARALLEELSESSIOON: Turundus TikTokis
Amit Vaghasiya, TikToki kliendisuhete juht
Hetkeseisuga TikTok veel Eestis reklaamikonto avamist ei võimalda, aga lähiajal saab see võimalikuks, aga mõjuisikute kaudu saab aga ka juba täna reklaamisõnumeid edastada. Seega tasub juba praegu ennast TikToki reklaamivõimalustega kurssi viia. Stanislav räägib oma sessioonis TikTokis reklaamimise põhitõdedest ja näitab maailma parimaid loovlahendusi.
14.50 - 15.10
14.50 - 15.10
Kultuur ja kultuuritarbimine aastal 2030
Jaanus Beilmann, Piletilevi Group juhatuse liige
Jaanus Beilmannil on kogemus kultuuri- ja meelelahutusürituste piletimüügi valdkonnas Balti riikides ja meie lähiümbruses juba 20 aastat ning ta on ehitanud Piletilevi ajast, kui interneti kiiruseks oli 56kbps.

Hindame senise kahe kümnendi põhjal seda, mis võiks saada kultuuritarbimisest järgmisel kümnendil. Kus asub piletimüügi ja kontserdikorralduse tulevik? Millist suhtumise muutust meelelahutusäri Eestis ja Balti riikides vajaks? Millised saavad olema üritused? Mida saavad korraldajad teha veel paremini?
15.10 – 15.30
15.10 – 15.30
Kuidas Eesti riiki rohepöördes turundada ja keerata see meie majanduse eduks?
Mihkel Tammo, EASi ettevõtluse ja innovatsiooni keskuse direktor
Peatoetaja
Koostööpartnerid
Lisainfo

Maarit Eerme


Best Marketing Eesti juht
+372 514 4884
[email protected]


Hando Sinisalu

Password 2022 programmijuht
+372 502 8561
[email protected]




Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 5302 6292 või meiliaadressi [email protected] kaudu.
Made on
Tilda